رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری

رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب

محیط آماده رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب با متریال تکسچر تنظیمات رندر کامل

پل های ارتباطی ما و شما تلفن 09124028160 و ایمیل info@memarimodel.com
Contact us by phone +98-9124028160 and by mail info@memarimodel.com

رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری

مجموعه رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری یکی از بهترین صحنه ها و محیط های آماده رندر است که در کار طراحی، مدلسازی، تکسچر، نورپردازی و پست پروداکشن زمان زیادی را برای شما صرفه جویی خواهد کرد. حتی دیگر لازم نیست که از صفر شروع به کار کنید و زمان زیادی برای انجام کارهای تکراری صرف کنید تا یک صحنه محیط رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب را از اول مدلسازی، تکسچرینگ، دوربین گذاری، تنظیمات رندرینگ و خروجی رندر نهایی را بگیرید و تازه شروع به انجام عملیات طاقت فرسای پست پروداکشن در فوتوشاپ نمایید.
فقط محیط آماده رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب با متریال تکسچر تنظیمات رندر کامل را دانلود کرده، اندکی تغییرات لازم را در صورت لزوم انجام دهید تا کلوزاپ خانه مخروبه به صحنه دلخواه شما نزدیک شود. با خیال راحت رندر بگیرید!
برای کسانی که اندیشه ای به وسعت آینده دارند می توانیم این پیشنهاد را بکنیم که محیط آماده رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب با متریال تکسچر تنظیمات رندر کامل را دانلود کنید، با خیال راحت دوربین خود را در حالت انیمیشن قرار دهید و یک انیمیشن واقعی از رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب را بجای روش سنتی “تک فریم” تحویل دهید. از امروز ابتکار به دست شماست!
هر محیط آماده رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب با متریال تکسچر تنظیمات رندر کامل متشکل از تعدادی مدل است که طرز قرار گرفتن آنها نسبت به یکدیگر و چگونهٔ طرح‌بندی فضا را مشخص می‌کند و رابطهٔ فضایی بین اشیا شامل مکان و اندازه را تعریف می‌کند. شما می توانید به راحتی هریک از این مدل ها را رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری جدا کرده و به بهبود کیفیت رندر های قبلی خود به راحتی بیافزایید.
در این کلوزاپ خانه مخروبه غیر از مدل ها دوربین ها منابع نور، جلوه های ویژه و اشیاء کمکی را نیز می توان در یک صحنه قرار داد. که شما به راحتی از همه این ها می توانید استفاده کنید.
از این به بعد پا را از این هم می توانید فراتر بگذارید. دیگر لازم نیست هزینه و زمان زیادی برای یادگیری نورپردازی و رندرینگ رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری صرف کنید. فقط این کلوزاپ خانه مخروبه را بخرید و خودتان یاد بگیرید که چگونه می توانید نورپردازی و تنظیمات رندر را یادبگیرید.
محیط و صحنه های آماده رندر، فضایی است با تنظیمات انجام شده از قبل، متریال های بسیار حرفه ای ساخته شده، تکسچرهای با رزولوشن بالا، فضای نورپردازی شده حرفه ای، ترکیبی از بهترین مدل ها و رنگ ها در علم معماری و دکوراسیون داخلی که به راحتی در اختیار شما قرار گرفته است. با این مجموعه ها زمان شما فقط صرف تغییرات جزئی خواهد شد. با ما به روز باشید!

جدول مشخصات رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری
نرم افزار تری دی مکس 2011 به بعد
موتور رندر V-ray 3.5 به بالا
تعداد دوربین 1
متریال دارد
تکسچر دارد
مش -وی-ری-
تعداد پلی گون -پلیگون-
تعداد ورتکس -ورتکس-
پست پروداکشن ندارد
سی پی یو پیشنهادی Intel Core i5 or newer
میزان رم پیشنهادی 32GB
حجم فایل دانلودی شما (فشرده شده) 75 مگا بایت
حجم فایل فشرده نشده 164 مگا بایت
قیمت 39999 تومان
رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب مدل آماده رندر تری دی مکس وی ری | رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب | محیط آماده رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب با متریال تکسچر تنظیمات رندر کامل

لینک ها و سایت های مرتبط و مشابه
نتایج جستجو کلوزاپ خانه مخروبه در رایج ترین موتورهای جستجو در زیر می بینید
صفحه اختصاصی رندر استودیو عکسبرداری کلوزاپ خانه مخروبه کف سیمان صندلی چوب را در رایج ترین صفحات اجتماعی در زیر می بینید